2012. január 1., vasárnap

Level E, avagy a pihent űrlények támadása

Nya, hát ebbe is belekezdtem. Sejtettem, hogy vicces lesz, de hogy ennyire...! Most őszintén: Erről a képről mire asszociál az ember? Hát nem a random hülyeségekre, az biztos. 
Első ránézésre egy érdekes sci-finek tűnt. Naívan megállapítottam, hogy itt egy bishi bőrbe bújt, bohókás, amnéziás űrlényről és újdonsült ember barátjáról lesz szó. Kezdtem komolyan venni a történetet. Aggódtam a szőkeségért. Ám ekkor kiderült, hogy az egész csak színjáték, amit Baka herceg (mert ugye ez az űrlény srác neve; mitagadás, passzol hozzá) tervelt ki, saját maga szórakoztatása érdekében. A sorozatra pedig már önmagában rányomják a bélyeget az endingben szereplő tehenek, akiket éppen felszippant egy UFO. Tehát ez az egész tulajdonképpen egy nagy poén.
Mindenesetre állati nagy arc ez a Baka. :D Hogy érthető legyen, mire gondolok: 

<---WTF az a melltartó meg a WC papír...? X'D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése