2012. február 25., szombat

Csak úgy...

Hello! 
Kellene már egy bejegyzés, de nincs hozzá kedvem, szóval csak idepiszkítok.^^' Miről beszéljek? Mit tudom én, legyen suli!
Kezdem nagyon unni ezt a tanévet. Legyen már nyári szünet! >.< Az egész hét olyan mértékben unalmas volt, hogy arra szavak nincsenek. Illusztrálom.


Hétfő: Öm... Mi is volt...? LOL Kajakra nem emlékszem, hogy voltam iskolában aznap. X'D



Kedd: Órarend változtatás. Megint. 


Szerda: Két angol egymás után.


Csütörtök: Már másfél hónapja halasztgatom a kötelező rajzot, és még fel sem tűnt a tanárnak. :D


Péntek: Megtudtam, hogy mégis meg kell írnom az Oliver Twist-dogát. Reakcióm:


2 megjegyzés:

  1. Mozgalmas heted volt, valóban. XD Szerintem a kötelező rajzot csináld meg, mert pont akkor fogja kérni, mikor nem számítasz rá, sunyi. Mirefel ez a sok órarendi változás? :O
    Amúgy tényleg lehetne már nyár...! Pedig ez a tanév - mihez képest - gyorsan el is telt. XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Áh, a Svenda olyan, mint a maszületett bárány. Hihetetlenül naiv.Annyit mondok neki, hogy véletlenül otthon hagytam, és máris ad még egy hét haladékot. :D
      Sorban mennek el a tanárok szülni meg nyugdíjba, és ezért folyamatosan változtatják az órarendet.

      Törlés