2012. augusztus 6., hétfő

"Sokmindenség"

Ez egy rögtönzött bejegyzés lesz, mert fogalmam sincs, miről írhatnék. 

Gyorsan elúszott ez a nyár is. Alig egy hónap van hátra a szünetből, és most jöttem rá, hogy én tulajdonképpen szart se csináltam egész idő alatt. Még bejegyzéseket sem írtam, rajzolás-írás-olvasás nuku...
Vagy mégis van valami? o.O Hát ha jobban belegondolok, olvasni olvastam. Tényleg, meg is ragadom az alkalmat egy kis reklámra!
Nos, mint tudjátok lelkes olvasója vagyok Andrew Hussie agymenésének, a Homestuck című webcomicnak. Az utóbbi időben Magyarországra is megérkezett a fandom. Igaz, még meglehetősen szűk, kb. 100 fős az olvasótábor, de ahogy ezt az országot ismerem 2 év múlva ninják helyett trollok fognak a conokon futkosni... Ez némi ironikus felhanggal értetendő. Látom lelki szemeim előtt a régi Naruto cosplayer leányzókat, ahogy John-nak öltözve kergetik az ex-Sasukéket, akik azóta csíkos szarvacskát növesztettek, és törtangollal visszakiabálnak valami agyatlan mondatot, amelynek 50%-át a fuck szó, illetve módosulatai alkotnak. Aztán mikor leszólítod őket, és John-t nem Egbert-nek hívod, hanem mondjuk ectoBiologist-nek pislognak, mint hal a szatyorban, mert soha a büdös életben nem olvastak el egyetlen beszélgetést sem, csak dA-s fanartokat vizslattak. 
Na de most nem is erről akartam beszélni, hanem Szentes Katalin (ScarletTiger) fordításáról. Rendkívül kitartó hölgyeményről van szó, de neki is jól jön a támogatás, szóval reklámozom itt kicsit a népnek. Bár szerintem az olvasóim már így is tudnak a dologról, de teljesen mindegy. Legalább kéznél lesz a link.
Itt is van: http://mspfanventures.com/?adv=639

Anyám meg rákattant az Angry Birds-re, és tehetsége is van hozzá. ._.
Amúgy eddig észre sem vettem a cuki puffadós madarat. Az a legjobb, mikor leereszt. :3
Más most így hirtelen nem jut az eszembe. Amint jön valami ötlet, hogy miről írjak, postolok. Bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése