2011. november 1., kedd

Ezek a buta előítéletek...

Mivel volt egy kis időm, belekezdtem a fikablogok (értsd: Napiszar, Netszar, Agyiszint, Puruttya) nézegetésébe, abban a reményben, hátha találok valami vadbarmot, akinek aztán megtalálhatom a blogját és jókat röhöghetek. A rajok nem nagyon írnak blogot, így maradtak a régi emo sztárok. A meleg Scene csávótól hányingerem van, szóval az kihúzva. MatthewQrvával ugyanez a helyzet. Katasztrófa Kenny-ről nem mondok semmit, mert szemmel láthatóan megkomolyodott, és nagyjából a zenei ízlésével is ki vagyok békülve.
Tehát maradt Deviáns Krissz. A régi képeit látva, egy divatbolond, bunkó hülyegyereknek néztem, mint amilyenek az emo fiúk szoktak lenni úgy általában. Régebbről tudtam, hogy blogol és már visszafolytott röhögéssel írtam be a nickjét a keresőbe, gondolván, hogy most nagyon jól fogok szórakozni. Mikor rákattintottam a linkre, meglepett, amit láttam. Ez bizony nem egy IQ-ninja partynaplója volt, hanem egy intelligens fiatalember blogja, aki normálisan le tudja írni az amúgy teljesen ésszerű és jogos véleményét akármivel kapcsolatban. Ezt látván, nem igazán értem, hogy ez a fiú mivel érdemelte ki a sok fikázó kommentet és a negatív reklámot. 
Ennek köszönhetően rájöttem, hogy nem kéne egyből lenéznem a magukat gátlástalanul mutogató emo/scene fiúcskákat, -még ha undorítónak és éretlennek is tartom, amit csinálnak-mert nem tudhatom, miért teszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése