2011. augusztus 18., csütörtök

Hát ez eltartott egy ideig...

Az EA végre elindította a "The Sims Social"-t. Fél éve kint van a "Coming Soon", és még most se szedték le, pedig már elérhető. Mondjuk én szeretem(legalábbis amíg nem próbálok ki vele mindent), de azért ennyire nem kellett volna húzni-halasztani. A grafika nem a legjobb. Néhol kissé elnagyolt, de legalább viszi a gépem.

Ma voltam farakást pakolni a mamánál. Nem érzem a kezem... -.-

Újból elolvastam a régi Mondóim. Szörnyű, mi lett ebből a magazinból. Nagyon nem veszik komolyan a szerkesztők. Attól, hogy valaki a segglyukát kevésbé köznapi szinonimával fejezi ki, még mindig nem újságba való szó.Egyszerűen nem illik egy lapban ilyen retardált vicceket megjeleníteni. Csak azért ezt a példát hozom fel, mert az augusztusi számban kétszer is olvastam. Kb. mint a 4chan nyomtatott kiadásban. Aztán ott van a Damage fickó. Egyetértek az elveivel. Sok dolgot nagyon jól gondol, de túlzásba viszi. Mondja ki ezt a blogjában, ne a Mondóban! Ennyire nem szabadna a véleményét másokra erőltetni egy újságban. Akit érdekel, az megnézi a blogját. Akit meg meg akarna változtatni, az úgysem olvassa el az írományait és nyavalyog, hogy miért nincs több poszter meg K-Pop. Szóval ideje lenne kicsit változtatni ezen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése