2011. augusztus 10., szerda

Ma

Ma elég mozgalmas napom volt. Apuval elmentünk az egyenruhapróbára, mert ugye az kell a suliba. Volt ott rajtam kívül még 5-6 fiú, de lány egy sem. A beiratkozásnál is inkább csak srácokat láttam. Érdekes, hogy alig van lány, pedig eddig meggyőződésem volt, hogy a nők értelmesebbek ilyen korban, ezért ők járnak többen gimnáziumba. :D Na de mindegy.

Szóval, ha már Kaposváron jártunk, kicseréltettük a szemüvegem keretét, mert már csúnyán megkopott. Másfél év alatt az összes festék lejött róla, pedig vigyáztam rá. Minőség rulz! Csak tudnám, mi kerül ezen 16.000 Ft-ba...

Vettem Mondót.^^ Jókor jött a Gackt poszter, lesz mivel eltakarni a leválni készülő tapétát. Annyira nem vagyok oda a csávóért, de azért valljuk be: Van egypár remek száma és kinézetre sem utolsó. ;) 


Tegnap Hotdog-on találkoztam egy kislánnyal. Akkor meglepett, bár nem értem, hogy miért, mikor mostanában már egy csomó 10 éves ilyen. A szavazása: 


Addig nem terjed az értelem, hogy rendesen elkészítsen egy szavazást, de azért ilyen kérdéseket feltesz. A profilján azt állítja, hogy ő Selena Gomez. Na jól van, mondom, bemutatkozok. Írtam is neki: "Szia! Az ewok macik királynője vagyok, az Endor bolygóról. Gyorsan kapcsold ki a VIVA tévét, mert az emberi faj a papucsállatkák szintjére süllyed és kénytelenek leszünk a Halálcsillaggal szétlőni a bolygódat!^^" 
Reakció? Bejelölt ismerősnek. Miss Bone Emoticons 116
Kérdem én: Ekkora gyerekek mi a képzeletbeli tökömet keresnek ilyen oldalakon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése