2011. augusztus 15., hétfő

De nem akarok zongorázni~ >o<"

Apa érdekes elhatározást hozott. Kitalálta, hogy újból meg kell tanulnom zongorázni, mert a gimiben majd szükségem lesz rá. Csak tudnám, hogy miért... Nagyon nincs hozzá kedvem, de azért letöltöttem egy-két kottát. Majd odaülök időnként.

Ma kivételesen felmentem MSN-re. Petya is ott volt, pedig nem szokott. Nagy meglepetésemre működött a webkamerája, így láttam, hogy az udvaron van és nincs egyedül. 5-6 félmeztelen srác futkosott a kamera előtt, én meg csak néztem, mint a moziban. Kérdeztem, hogy mi van ott, erre valamelyik baromállat belekiabálta a mikrofonba, hogy "GAY PARTY!". Na mondom, jól van... X'3 Természetesen ez csak a kezdet volt. Néhány perc múlva előkerültek a vizipisztolyok (illetve valamelyiknél egy vödör víz XD). Tudtommal Miskolcon csak 25 fok körül van; hogy nem fagynak meg? o.O Na mindegy. A lényeg, hogy igazi ecchi jelenet volt, fiú kiadásban. 
MIÉRT NEM VETTEM EZT FEL?? Mondjuk voltak dolgok, amiket nem akartam látni... ಠ_ಠ 
(...vagy mégis, csak ezt túl perverz lenne bevallani. )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése